Hey ho, let's go

Förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering, men jag har inte haft tid eller ork att skriva. Jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska berätta :) Tänkte att nu när jag ändå bara sitter här så kan jag lika gärna blogga lite. Först och främst har jag satt igång lite smått med träningen på Friskis och Svettis, ÄNTLIGEN säger jag bara! Har varit i starkt behov av det ett bra tag. Mycket instängd energi och lite annat smått och gott. Ni förstår nog. Men nu så är jag på G. Uppvärmning med lite baspass, något enstaka medelpass och sådant står på schemat för veckornas sysselsättning!



Hm.. något mer att berätta? Jo, förra veckan för lite småjobbig. På måndagen eller tisdagen upptäckte jag att en stor, äcklig blåsa samt småsår har dykt upp från tomma intet under och på sidan av min tunga! Jag har inte haft det lät att äta kan jag tala om för er. Köpte en salva för (håll i er nu) 95 kronor och dessutom hjälper den bara för stunden. I alla fall för smärtlindring. Det har blivit bättre och det är jag mycket glad över, men har fortfarande hemska känningar av den emellanåt. Halsen har tagit stryk av det också samt örat till viss del. Vågar inte ringa vårdcentralen än eftersom det börjar gå mot bättringsvägen som tur var! :)

--

I fredagskväll var jag hos en gammal vän på förfest! Bara tjejerna denna gång dessutom. Var ju alldeles för längesedan vi sågs och förfestade på vårt vis! Girls night only blev det som man säger vilket betyder tjejsnack på hög nivå (hönshus ab!!), bra musik, snacks och något gott att dricka till! Jag och en kompis delade på en vinare, några var nyktra och resten hade annat med sig. Har upptäckt att vin kan vara en riktigt lurendrejare för nog satte det sprätt i huvudet på en allt! xD Jag vet då en som hade kul åt mig emellanåt! Och kul blev det allt på Club Etage dit vi drog senare på kvällen. Där slog vi klackarna i taget ordentligt! Tack för en underbar kväll tjejer <3

    

 

--

Lördagen vaknade jag helt klarvaken vid 10:30. Aldrig lyckats göra det efter en utekväll natten innan. Något måste man ju lyckas med första gången så säg! Jag gjorde inte mycket under eftermiddagen, men mot kvällen åkte jag och Miranda ner till stan för att äta pizza på American Take Away. Var så sjukt sugen + att jag var skyldig henne pengar haha. Älskar att fetta dagen efter. På kvällen åkte syster iväg och mamma var heller inte hemma. Hon åkte iväg på fredagen till sin pojkvän. Jag spelade musik för mig själv på högsta volym nästan och flummade för mig själv. Haha, vilket tönt det låter som att jag är men det är sjukt kul och skönt att bara.. få vara! Senare kastade jag på mig min sidenpyjamas, gjorde i ordning grönsaksstavar och dipp och slängde mig i soffan för att se på lite film för mig själv. Tände lite ljus också, mysigt måste det ju vara även om man är ensam! Tomas saknade mig så mycket så han stack ifrån bror sin och åkte hit sent på kvällen/natten istället för att vara med mig. Haha :) Vid såna tillfällen inser man verkligen hur mycket man faktiskt kan älska någon. Söt han är och bara min dessutom :) <3



--

Jag och Tomas har längtat ihjäl oss till helgen som kommer. Jag var väldigt nojig ett tag eftersom man aldrig vet om ställen som just Kopparstaden ändrar sig. Det var just precis det de gjorde igår. Tomas träffade bara fel tant. Jävla kärring säger jag bara. En gubbe lovade honom provkontrakt och hon säger att han inte ens får hyra utan en borgenär. Fan ta dem. Hela dagen blev förstörd för mig, men vi åkte ändå till Borlänge en sväng med hans mor för att kolla på saker till flytten (som såg ut att inte bli av). När vi kom hem låg det ett mail i hans inkorg. Det visade sig vara en bekräftelse på att han har fått lägenheten!! Imorse när jag låg och sov begav han sig av till "Bobutiken", som det så fint kallas, och skrev på kontrakt :) Lycklig är ordet nu! Även denna dag bestod av att åka till Borlänge för att ,på riktigt denna gång, införskaffa flyttahemifrån-saker. Mycket har vi nu, men det är fortfarande lite som fattas. Åh, gud vad jag längtar till lördag!!!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Va kul att du börjat träna på F&S! Visst blir man glad av all musik samtidigt som man tränar?! Och va spännande att Tomas fått lägenhet! Stort grattis! Hoppas nu att du får något jobb oxå!

Sköt om dej!

KRAM KRAM!!!

2010-01-27 @ 15:47:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0