Det börjar dra ihop sig..

Ja, det börjar dra ihop sig för att säga hejdå till det här året och välkomna in det nya! Imorgon är det redan julafton och när jag tänker tillbaka på det här året har det hänt så otroligt mycket för mig. Både bra och dåliga ting! Kanske man ska skriva ihop en lista dagarna innan nyår utifall det händer något mer? Och berätta mer om julhelgen då också? :) Har ju t.o.m fått jobba såhär dagarna innan jul. Lite mer demojobb skadar inte och ganska så kul är det om personalen är trevliga tillbaka, vilket de har varit! :) Gjorde det hela lite lättare att söka kontakt om jag behövde hjälp liksom. Nej, nu är det dags att sova - julafton imorgon! Undrar vad tomten kommer med till mig. Vet alla fall att Tomas blev glad över sin julklapp/present som hämtades ut idag! :) Även fast den blev bak och fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0