Solen skiner för fullt

Känner mig ganska lycklig när man väcks av solstrålarna som strömmar in i rummet på en. Jag blir så glad! Vid frukostbordet värmde solen skönt i ansiktet när jag satt där i min ensamhet med Harry Potter-boken bredvid, en varm temugg och supergoda frallor. Det kan inte bli bättre på en måndagmorgon tror jag. Jo, kanske om jag slapp vara ensam haha. Tomas är på jobbet och sliter :) Fönstret i badrummet älskar jag och det är helt underbart att bo högst upp. Ingen ser ju in då! Solen sken rakt på mig medan jag duschade - gissa om man blir jag glad och vill ut nu på en gång!

Jag har varit duktig såhär på förmiddagen. Gick upp strax efter åtta, åt en lång frukost med min älskade HP-bok i högsta hugg och efter det tog jag en dusch. Har även hunnit med att diska lite! Vilken hemmafru jag är haha, för tvätten måste tas ner också plus att jag måste tvätta ett linne jag lånade av Ava i lördags. Vi var ju ut på krogen då med lite förfest hos Miranda innan. Mycket trevligt! Tror jag ska fortsätta gå på afrodans också, hann även med det i på lördagförmiddag. Var dit med Sofia P :) alltid roligare med sällskap! Kände av dansen rejält igår - var hur stel som helst i rygg och nacke. Men det är nog värt det roliga vi hade.
Idag ska jag på stan med Miranda. Vi ska leta efter vår/sommarskor och försöka oss på ett personligt brev tror jag. Man blir ju lite mer frestad att promenera i vårsolen än att sitta inne och skriva, hihi. Jag väntar på svar också från lite jobb denna vecka. Hoppas för guds skull att någon hör av sig! Nej nu ska jag tönta vid tv:n och kolla på Våra Bästa År!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan! Låter som du trivs bra i er lägenhet :)

Håller tummarna för att du får napp på jobb snart!

Provar du Afrodans på F&S ? Låter jättekul :)

Sköt om dej!

KRAM!!!!

2010-04-19 @ 15:11:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0