Underbara helg?

Det är lördag ännu en gång och nu känner jag äntligen när det är helg! Innan jag började med praktiken kändes alla dagar precis likadana och jag uppskattade inte längre de sköna dagarna då man fick vara ledig. Nu gör jag det i alla fall vilket känns riktigt skönt. Eller mjaa, just den här helgen har väl dock inte varit så rolig. Igår morse mådde jag illa och det gick inte över heller så lika bra att sjukanmäla sig. Fick lite ångest över det för jag antog att det skulle kännas bättre om en halvtimme eller så. Icke sa nicke, det var tur i oturen att jag sjukanmälde mig. Illamåendet blev bara värre och så fick jag feber på det hela :( 38,5 som högst fick jag. Försökte sova en stund mitt på dagen och min kväll bestod av att ligga i soffan och se på Idol och filmen Fight Club. Då gjorde jag åtminstone någonting för att njuta av kvällen trots sjukdom. Tanken var ju att jag skulle träffa Miranda och Sofia, men ingen idé då. Vill inte smitta för det första och för det andra blir man inte så social eller rolig att umgås med när jag är sjuk. Helt konstigt ändå, för idag mår jag ganska bra! Ingen feber alls, men känner fortfarande av illamåendet. Lyckats få i mig frukost, tyvärr inget mer. Ska försöka äta lite mer strax eller dricka något :)

Fight Club. Helt klart en sevärd film. Rekommenderar den för er som gillar lite psykologiska, djupa filmer :)

 

Lyssnar på Britney Spears nu! Eller tja, jag satt och letade massa ackord på olika låtar och då kollade jag upp lite Britneylåtar att kunna plinka på guran med :) alltid roligt med nya låtar att spela! Hon ska snart iväg på Halloweenfest (utklädd som Britney dessutom, tänka sig!) och jag ska sitta här hemma och glo på lite snyftfilmer tror jag och äta popcorn. Gud det där lät sorligt, usch! Jag känner mig ju inte direkt speciellt glad idag så.. ikväll känner jag inte för att tänka på massa saker eller umgås med någon. Jag ska glida in i någon film istället helt för mig själv och kanske gråta en skvätt över den :) haha. Har inte bestämt mig än för vilken film än då, men det löser vi snart!

Och Ava jag blev jätteglad över den där lilla filmen du gjorde med våra inklippta ansikten :D dog av garv haha, så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Ava

Hahaha jag "kämpade" verkligen med den, så roligt att den uppskattades! ;)

2009-10-26 @ 18:18:38
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0