Det går undan för undan!

Dagarna går undan för undan nu. Riktigt snabbt har det gått, men har man lyckats haft roligt på praktiken i veckan så blir det så :) Det har varit pyssel, bråk, skratt mera pyssel och idag har vi pyntat julgranen och gjort pepparkakshus! Gissa om jag blev sugen på att ta mig en bit. Var inte ensam om det dock. Ni kan ju kanske tänka er varför när man befinner sig bland en drös med hungriga barn! I alla fall så sitter jag här vid datorn igen. Skriver av mig lite, äter mat (pommes frites, hamburgare med ost på och gurka, nyttigt jag vet) och kollar på Vänner! Jag ÄLSKAR den serien <3 Jag rr ganska död efter dagens bravader. Har inte så mycket att skriva om... så jag kan väl berätta något åtminstoen. Planer till fredagen, som är min sista fredag på praktiken, är att ta med en kul film och köpa lite smågodis till barnen. Lite myspys sådär måste man ju ha. På onsdag nästa vecka (allra sista dagen på dagiset) ska de få en liten present. Ska kika mer i helgen efter något och skriva några rader eller så. Som tack för att jag fått vara där menar jag :)

Min lista jag skrev igår kväll följdes väl. Det han tyvärr inte bli mycket läsande eftersom klockan rusar iväg när man skriver! Ögonen sved av trötthet också. Precis när jag släckt lampan, ställt alarmet och lagt mig till rätta för att sova ringer mobilen! Blev genast pigg och alert för det var ju Tomas som ringde! Samtalet varade inte länge tråkigt nog. Jag behövde sova och han skulle jobba. Det enda han ville berätta var att de kommit fram. Han kör ju lååångt nu förtiden och natt dessutom. Listan fullföljdes som sagt inklusive ett trevligt samtal med my husband!


Kommentarer
Postat av: Ava

Har ni gått och gift er eller? :P haha :D

2009-12-09 @ 21:09:07
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0