Onsdagmorgon

Det känns som en bra dag idag. Jag vet inte varför. Solen skiner inte precis, men den kommer nog senare. Ofta brukar jag vakna och bli allmänt nere efter ett tag eftersom jag inte vet vad jag ska göra. Så blev det inte idag nå! Kanske beror det på att jag ska träffa mina favorittjejer som jag inte sett på hundra år. Det ska bli utgång på Etage ikväll för vår del! Förhoppningsvis ska Tomas med också, men antar bara om det går bra för honom på provet idag haha (lycka till säger vi här också. Provet har nog nyligen börjat!)!  Ska vara sån där White Night så alla ska vara vitklädda. Kommer bli totaly awesome!

Blev väckt av bästa runt tio-tiden så jag kom upp strax efter. En stund senare gick han iväg för att göra sitt prov och jag sa lycka till, gav han en puss och hela den grejen. Ni fattar nog! Stackarn så nervös han var :) Nu har jag nyss ätit frukost som bestod av ett glas mjölk och tre skorpor (tillför intresseklubben endast!). Är nästan ensam hemma hos honom, hans lillebror is asleep. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kolla på Disney eller typ sitta här och häcka en stund. Vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0