Ny dag, nya möjligheter

Senaste helgen har gått under detta motto tror jag. Har ju fått en hel del gjort! Hann med både att boka tid hos UPC, åka till arbetsförmedlingen och ringa till soc. På kvällen blev det en efterlängtad utgång med mina flickor! Alltid lika kul med er. Snart börjar skolorna också och det är ju lite stört. Syster går iväg som vanligt på morgonen, medan jag sitter kvar här. Förhoppningsvis har jag ju fått en praktikplats nästa vecka eller så och det känns ju skönt. Få lite rutiner på dagarna så man kan bli människa igen. Har ju vänt på dygnet. Sitter uppe långt in på nätterna och sover bort halva dagarna, vet inte om det fungerar så bra i längden haha! Jag tror mitt liv är på väg nu i alla fall. Det börjar hända saker. Har fått ansökningsblanketten, ska till UPC på onsdag och så ska jag krångla lite mer på arbetsförmedlingen denna vecka.
 Ny dag, nya möjligheter!

Satt med min bääbis i mitt knä nyss, men han ville inte stanna kvar. Dissare haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Fixa med ansökningsgrejen och kopiera papper på stan eller om jag skiter i det och fixar det imorgon istället. Är så jävla trött idag för att vara ärlig. Somnade runt 03-04:00 tiden med världens mensvärk och nu har jag vaknat med den också. Det är ju allt för härligt att vara flicka sisådär en gång i månaden under en veckas tid.

Nog om det där nu. Ville bara säga att det känns som att livet rullar på nu mot hösten. Lite framtidsplaner och sådant kikar fram märker jag. Sommaren har varit en ren berg och dalbana för mig. Så det kan bli efter studenten alltså.

Här kommer fredagskvällens (090814) bilder!


Fixad och klar för en kväll med flickorna!

 
Vi älskar kameran!


Bästaste <3


Som sagt, vi älskar kameran!


Gorgeous women!


My blonde darlings :)


Gratis mat på McDonalds och vi är redo för en natt på Etage!


Kommentarer
Postat av: Ava

Gratis mat FTW!

2009-08-17 @ 15:57:03
URL: http://sunfloweer.blogg.se/
Postat av: Susanne

Men hej Sandra! Va kul att du börjat blogga!!! Får jag länka till dej i min blogg?

Vilka fina foton på dej och dina kompisar! Ni verkar ha haft jättekul!

Jag minns också hur läskigt det var att helt plötsligt inte ha någon skola att gå till efter gymnasiet! Men på den tiden var det lite lättare att få jobb i alla fall. Men det låter bra att du ska få en praktikplats i alla fall,jag håller tummarna! Riktigt vuxen blir man aldrig Sandra!Fortsätt ha kul och ta livet med en nypa salt! Man lever en så kort tid på jorden,så man måste ju ha kul den lilla tiden eller hur?

Sen växer man in i rollen som s.k "vuxen" så småningom,jag lovar det!

Jag vill igen bara rekommendera dej att ta en stor funderare på om du inte i alla fall ska söka in på sjuksköterskeutbildningen till våren kanske? Det är en jädra bra utbildning att ha,och i dessa dåliga tider vet jag att det alltid kommer att behövas sjuksköterskor som tar hand om gamla,unga och sjuka! Och lönen är inte så himla dålig nu förtiden...

Massor av Kramar till dig!!!

2009-08-17 @ 20:19:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0