Nervös

Jag börjar bli riktigt nervös inför morgondagen. Borde inte vara det eftersom hon var jättetrevlig igår. Allt känns bara så läskigt för det gick så snabbt! Helt plötsligt fick jag vara där och hjälpa till när jag inte alls hade några förhoppningar. Det har väl blivit lite felkopplat i min hjärna eftersom jag annars är rätt så pessimistisk/realistisk. Alla säger ändå att det kommer gå jättebra så jag får lita på deras ord :) Det är väl antagligen bara nyttigt att få vara lite nervös inför nya saker för i slutändan skrattar man bara åt att man ens kände såhär. Fast nu är jag ju mitt i allt så... Men det löser sig, det har jag verkligen märkt. Trodde inte jag skulle ha något alls att göra i höst, medan jag skulle se syster gå upp varje morgon till skolan som hon är van med. Jag får ju inte gå dit längre.

Idag tror jag att jag måste göra lite hemmasysslor. Är helt ensam nu eftersom mamma är borta och syster i skolan. Jaa, då kan jag passa på att dunka lite hög musik som jag annars aldrig kan eftersom alla klagar haha! Jag måste städa lite och plocka undan i alla fall och handla det som fattas. Göra matdosa.. usch vill inte ens tänka tanken på lunchen imorgon. Blir nästan mest nervös över den. GAAH!

Får väl se hur saker och ting löser sig.. är nervös och orolig men inte bara för praktikens skull. Även andra saker som inte behöver nämnas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0