De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag inte hunnit tänka på så mycket som jag brukar tänka på. Känns skönt, så (ursäkta mig) jävla skönt! Jag har verkligen kunnat njuta av att bara få vara, with no worries. 

Onsdag 5/8-09: Sov hos bästaste :) badade vid Stångtjärn och var där några timmar. Njöt av solen som kikade fram lite då och då och av sällskapet såklart. Så skönt att bara få vara vi två, utan någon annan. Han körde hem mig sen och han åkte till sig. Var bara att hoppa in i duschen och sedan fixa sig för det var utgång med flickorna som väntade! Som vanligt blir vi alltid fruktansvärt trötta och halvt opeppa när vi väl ses. Sitter och har så mysigt hos mig så kanske inte kändes lockande med hög dunkadunkamusik och främmande, svettiga och framförallt fulla personer som klampar en på fötterna så man får blåmärken dagen efter! Nej men vi hade bestämt oss så ut skulle vi! Bara att sätta sig på bussen, visa legget för vaktisen och visa utstyrseln så var det klart! (White clothes only haha då fick man komma in gratis!) Vart väl lite segt till och börja med, men sen blev det dancedance all niiight loooong! 

Torsdag 6/8-09: Min och Tomas dag, bara vår dag. Vi har nämligen varit tillsammans i hela tre år! Och inte får vi glömma att vi varit förlovade i ett år också. Sov hos honom och när vi vaknat och ätit frukost och sådär åkte vi hem till mig och chillade lite. Åt lite mat och njöt av vädret ute med lite badminton faktiskt! Saknat det, att spela på baksidan varje sommar tills svetten riktigt rinner av en medan solen petar ögonen ur dig! Biobiljetter var bokade till Ice Age 3 - Dawn Of The Dinosaurs (engelska namnet var mycket sötare haha!). Det var den minsta och sötaste biosalong jag suttit i tror jag. Kändes som en sån där man kan se på Cribs om ni fattar vad jag menar? Massa barn och föräldrar överallt och så jag och Tomas. Kändes som vi inte passade in så bra där... Men filmen var helt okej tobehonest :) förväntade mig mer men! Grillade lite när vi kom hem till mig. Åt ute på altanen för en gångs skull, mysigt! Vi skulle göra en favorit i repris och äta glass på Kålgårn. Det gjorde vi också, men vi drog iväg minst lika snabbt som vi kom. MYGGJÄVLAR! Var bara att pallra sig hem till mig igen och där satt vi uppe en stund :) Jättemysig dag med bästa, vill ha fler såna tack! <3

Fredag 7/8-09: Idag har jag bara deeegat! Träffade bästa Angelica och Sofia vid Kålgårn mot kvällen. Inte lika myggigt som igår som tur var. Kanske berodde på glassen haha.Vi käkade bara chilinötter och vindruvor idag, mumma! Satt och gjorde som alla tjejer kan, babbla om allt och inget mellan himmel och jord. Lite kortspel blev det också :) Längtar till nästa helg för då är det utgång som vankas igen och förhoppningsvis fler kära vänner som ska följa med!
Nu får det vara bra med skrivande. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0